Tuesday, June 2, 2009

Sex cu urna de vot

Ieri capitala Romaniei a fost bantuita de o furtuna puternica.In mod firesc o multime de copaci s-au scuturat de crengi peste masinile si casele unor nefericiti.Circulatia s-a blocat ,cateva strazi au devenit tarcuri pentru masini,televiziunile au avut materie prima pentru cateva ore.Apoi am intrat in normal.Normalul anormalitatii noastre...
Duminica ar trebui sa votam .Daca vrem,daca avem pe cine.Eu ,de exemplu nu vreau si nu am pe cine.Mi-e groaza sa pun stampila pe numele unui hot,pe sigla unui incompetent.Daca lemnul putred a fost indoit de furtuna ,oare de ce putreziciunea umana nu o putem pedepsi prin absenta?Doar pentru ca ne facem singuri rau? Daca vom merge la vot,vom incerca sa gasim o alternativa mai putin rusinoasa? Mimind o pasiva actiune civica ,dovedim oare ca traim?
Prin sondaje ,imense structuri securiste lanseaza invitatia subtila de a vota cu EBA,cu Vadim sau cu Becali.Nu exista ora din zi in care cate un analist politic de doi lei sa nu ne explice pozitia in sondaje a unor celebrii tembeli.Daca vrem sa fim cruzi pana la capat ,este evident ca in Romania niste gloabe strecurate invaziv in politica vor sa ne seduca stampila de vot prin orice mijloace.Ar face sex cu urna,ar suge in extaz maciuca inscriptionata cu TOV,s-ar umecta in tusiera cu cerneala.Niste nenorociti care ar face orice sa acapareze coarnele puterii.
In fine ,m-am descarcat.Suntem prea mici pentru a le opune rezistenta,avem si noi lasitatile noastre,avem evident un aer blazat ,mioritic,de popor vegetal. Furia mea are si o justificare psihologica:Ieri a fost ziua Maximei Umilinte,o zi de mailing facuta la persoana intai,in cautarea unui alt drum ,cu credinta in Dumnezeu,cu iubire de Iisus.
Tara este condusa de idioti hulpavi,iar eu imi caut de lucru pe Internet.Doamne,cata decadere!

No comments: