Wednesday, June 3, 2009

Regrete tardive

Popularul Joseph Daul vine in Romania brat la brat cu tata Base si ne urecheaza binisor:ca suntem corupti,ca suntem rupti in cur,ca nu-i ascultam pe popularii europeni."Ha,HA,HA,v-a zis-o, mai gaozarilor! se aude rasul behait al conducatorului iubit de serviciile derivate din fostul secu.
Vin dinspre Occident o multime de cioflingari in ale ideologiei de partid sa ne tina lectii despre lupta impotriva coruptiei.Daca atacurile ar fi coerente ,fie chiar nedrepte,nu am obiecta cu nimic.
"Asta e situatia,au si ei o doctrina,trebuie sa-si faca jocul",am spune noi din tribuna jocurilor politice.Din pacate acesti bagatori de seama sunt la fel de oportunisti si carieristi ca si invataceii lor damboviteni:nu au convingeri ferme,trec cu seninatate din stanga in dreapta politicii,acuza fara acoperire,incearca sa-si mascheze prostia si fudulia prin abordarea unor teme grele din panoplia europeana de idei...
Domnule Nastase, am ajuns sa va regret!Imi pare rau ca nu v-am votat in 2004.Sigur Romania nu ar fi aratat atat de caraghioasa,atat de hilara.
Arogant,arogant,dar Nastase stia sa impuna respect si avea prestanta de sef de stat.

No comments: